Jump to navigation
Dissabte 14 de febrer, 20h
Diumenge 15 de febrer, 12h
Dies 14 i 15 de febrer
Del 13 al 15 de febrer
Diumenge 16 de novembre, 19h
Dimarts 17 de febrer, 20:30h
Dies 18 i 19 de febrer
Dijous 19 de febrer, 19:30h
Quinzena edició del TNT. Terrassa Noves Tendències, festival que recolza pràctiques artístiques crítiques i compromeses, de nous llenguatges artístics, que enguany comptarà amb 24 espectacles, entre els quals 15 estrenes, 9 coproduccions -6 dels artistes residents del festival-, i 4 propostes dedicades a les famílies.
La imatge de l’edició ve protagonitzada per la campana del TNT que, amb el seu repicar greu, vol convocar al públic i despertar l’esperit crític del que ens passa ara mateix a través de la paraula, la música, l’humor i la potència política dels artistes.
Una edició marcada pel diàleg intergeneracional i amb la ciutat i els seus col·lectius on s’hi podran veure peces d’artistes com Cris Celada, Alberto Cortés, Alakran, Societat Doctor Alonso, Monte Isla, Serrucho, María Salgado i Fran Cabeza de Vaca, Cris Blanco, Cuqui Jerez i Júlia Barbany, entre d’altres.
Consulta'l aquí (enllaç) | Enllaç PDF
Web Festival TNT Facebook Festival TNT