Jump to navigation
Diumenge 1 de febrer
Del 16 de gener a l'1 de febrer
Del 30 de gener a l'1 de febrer
Dies 30, 31 de gener i 1 de febrer
Del 9 de gener a l'1 de febrer
Dies 17 de gener i 1 de febrer
Pagesia i cultura es donen la mà a la Festa de la Cirera i l’Agricultura de Santa Coloma de Cervelló.
Fa 38 anys que un grup de pagesos de Santa Coloma va posar la llavor de la que acabaria sent la festa més popular, participativa i arrelada del municipi. Allò que va començar com una exposició de productes agraris locals ha esdevingut una festa amb propostes per a tots els gustos, sense oblidar-ne l’essència original.
Com ja és habitual, el Mercat de la Cirera i el Mercat Pagès estaran ubicats al carrer Eusebi Jover; al voltant de la plaça del Pi Tallat i de la plaça Vinyes hi exposaran les artesanes i els artesans; a la plaça de les Vinyes es concentraran els actes infantils i familiars durant el dia, i a les nits hi haurà música i sopars tant a la plaça del Pi Tallat com a la plaça de les Vinyes.
L’Espai de Tast torna a la plaça Constitució, on també hi haurà actes culturals organitzats per les entitats locals. Si voleu apropar-vos a la Mostra d’Entitats la trobareu al carrer Agustí Pedro Pons, i pel que fa a les exposicions estaran repartides entre Can Baruta i la Biblioteca Pilarín Bayés.
Consultar aquí (enllaç PDF)
Associació Comissió Mostra de la Cirera, Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló i Agrària de Santa Coloma de Cervelló SCCL
Web Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló