Fires i festes
,
2026

ExpoNadó. La fira del bebè

Nova edició d'ExpoNadó, la gran fira per a embarassades, nadons i famílies que torna a Sabadell amb un cap de setmana ple de novetats, activitats, marques i experiències per a tota la família.

Consolidada com una de les fires de referència del sector de la primera infància a Catalunya, ExpoNadó és molt més que una fira comercial: és un espai de trobada, informació i descobriment per a les futures mares i pares i per a les famílies amb infants.

Durant dos dies, els visitants podran descobrir marques especialitzades en maternitat, puericultura, criança, alimentació, salut i benestar familiar, conèixer les últimes novetats del sector i gaudir de promocions exclusives. A més, la fira oferirà un ampli programa de xerrades amb professionals de referència, com Armando Bastida, Carlos González, Marisol Rondinel i altres especialistes en criança, lactància, salut infantil i educació.

Els I les assistents hi trobaran marques i productes per a embarassades, nadons i famílies; xerrades i conferències amb experts en criança i salut infantil; activitats i espais pensats per als més petits; regals, promocions i sortejos; i assessorament professional i novetats del sector.

Horari: 

Dissabte: de 10 a 20h
Diumenge: de 10 a 18h

Programa: 

Consulta totes les activitats aquí (enllaç)

Preu: 

 

6€ anticipada | 9€ taquilla | Entrada gratuïta menors de 15 anys i majors de 60
Comprar entrada aquí (enllaç)

Organitza: 

ExpoNadó

Més informació: 

Web ExpoNadó
Instagram ExpoNadó
Facebook ExpoNadó

Et pot interessar