Espectacles
,
2026
Diumenge 18 de gener, 18h
El Foment

Teatre 'La Cuina'

Representació teatral de l'obra 'La Cuina', de l’actriu i dramaturga Laura Aubert, i la companyia Els Pirates Teatre, que s’inspiren en el clàssic contemporani 'La cuina', d’Arnold Wesker, per reubicar el drama en la Barcelona dels nostres dies i acostar-lo a la seva teatralitat, farcida de música i de fregolismes vertiginosos.

A través de la vida de cuiners, cambrers, xefs o empresaris veiem com la ciutat esdevé cada cop més hostil pels qui l’habiten.  

Sinopsi: 

Entre plats, olles i amenaces, comença una jornada laboral a la cuina del Minvant, l’històric restaurant de menús de la família Marango, que ha passat de generació en generació, al barri del Raval de Barcelona. Abans, era una de les cuines més reconegudes de la capital, i ara intenta sobreviure a la pressió turística i especulativa d’aquesta ciutat. Fins on podrà bullir l’olla? Dins aquesta cuina plena de fissures, el món és un restaurant.

Preu: 

General 24€ | Socis 18€ (Compra l'entrada aquí - enllaç)

Fitxa tècnica: 

Autoria: Laura Aubert
Direcció: Adrià Aubert
Repartiment: Laura Aubert, Bernat Cot, Núria Cuyàs, Ricard Farré i Laura Pau

Organitza: 

Foment Cultural i Artístic de Molins de Rei