Jump to navigation
Diumenge 18 de maig, 10:30h
Del 12 al 18 de maig
Del 15 al 18 de maig
Dies 17 i 18 de maig
Dissabte 24 de maig, 11h
Dissabte 24 de maig, 19h
Dissabte 24 de maig, 20h
Dissabte 24 de maig
9a edició de Romescvs + Macabevs, les Jornades Gastronòmiques del Romesco de Tarragona, per gaudir de menús a restaurants de la ciutat amb el romesco com a protagonista, el plat tarragoní per excel·lència.
Diversos restaurants de Tarragona serviran receptes tradicionals o innovadores de romesco que seran maridades amb vins de la varietat macabeu de diversos cellers de la DO Tarragona: Mas Amfres, Mas Blanch i Vinícola de Nulles.
>> Establiments participants: Brisa Restaurant | La CucaFera Restaurant | El Pòsit Restaurant | Casa Balcells Restaurant | La Morada Restaurant | El Llagut | Restaurant 4 Latas Tarragona | La Xarxa Restaurant | El Trull 4 brasas | Selvàtic | Tarrako Conos | La Jartá | Pizzeria Insitu | Lola Bistro | L'Àncora Restaurant Marisqueria.
>> Restaurant convidat: Les Bruixes de Burriac de l'Hotel Gran Claustre, d'Altafulla.
AEH Tarragona Ciutat i DO Tarragona
Port de Tarragona, Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i Vermut Yzaguirre
Web AEHT Web Tarragona Turisme Web DO Tarragona