Jump to navigation
Divendres 12 de desembre, 19h
Dissabte 13 de desembre, 11h
Del 22 de febrer al 13 de desembre
Del 27 de setembre al 13 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 11h
Diumenge 21 de desembre
Dies 14, 21 i 28 de desembre
Dissabte 10 de gener, 11h
Per recaptar diners per la Marató de TV3 de 2014, enguany dedicada a les malalties cardiovasculars, s’han organitzat una gran quantitat d’actes al municipi. La majoria d’aquests actes tindrà lloc el 13 de desembre, tant a Vandellòs com a l’Hospitalet de l’Infant.
L’anomenada ‘Marató 2014 de l’Hospitalet de l’Infant’ començarà a les 18h al poliesportiu municipal i inclourà tot un seguit d’actuacions i activitats, a càrrec de diverses entitats locals; a més d’un sorteig, bingos i també un sopar, previst a les 21h, i un ball posterior amb el grup “Sabor Latino”.
A banda d’aquesta ‘Marató’, del 29 de novembre al 24 de gener s’han programat altres propostes amb el mateix objectiu solidari: concerts, cinema, un mercat solidari, teatre, festivals de rítmica i de dansa, partits de futbol, etc.
A Vandellòs, la major part dels actes que s’han preparat per recaptar fons per la Marató de TV3 es celebraran igualment el 13 de desembre. Aquí la jornada solidària començarà a les 9h, amb l’actuació dels Diables i continuarà a les 18h al pavelló poliesportiu, on diferents entitats del poble han organitzat activitats de tot tipus, sota la coordinació del Grup de Dones Alamanda, que és l’entitat que s’ha ocupat també de muntar el sopar solidari, amb espectacles musicals, bingos i rifes.
Per als dies previs i posteriors al 13 de desembre, també hi ha previstes altres activitats de suport a la Marató de TV3 a Vandellòs. Més detalls de tots aquests actes organitzats per veïns, entitats i comerços del municipi, amb la col·laboració de l’Ajuntament, a: www.vandellos-hospitalet.cat