Jump to navigation
Del 15 al 17 d'abril
Divendres 17 d'abril, 18h
Divendres 17 d'abril, 19h
Del 28 de febrer al 17 d'abril
Dissabte 18 d'abril
Del 13 al 19 d'abril
Del 4 de març al 21 d'abril
Dimarts 21 d'abril, 18:30h
Tres entitats (el Centre de Recursos Pedagògics de l’Anoia, inQuiet i TICAnoia) van decidir, el 2016, aplegar esforços per dur a terme l’Anoia Tast-Tech, una mostra tecnològica amb un objectiu clar: promoure l’apropament de la tecnologia a tots els agents de la comunitat educativa i a la societat en general, donant a conèixer diferents dispositius i el seu funcionament.
En aquesta segona edició s’hi podran trobar experiències artisticotecnològiques, projectes educatius, tallers tecnològics per a diverses edats (prèvia inscripció), xerrades de 10 minuts a càrrec dels centres educatius participants i una conferència adreçada a tots els públics i que porta per nom 'Vull dedicar-me a fer videojocs, què faig?' a càrrec de Gina Tost, periodista i emprenedora, i que començarà a les 11:45h.
A més, durant tota la matinal, tornarà a estar activa una app per Android desenvolupada per estudiants de l’Institut Milà i Fontanals que permetrà als assistents acumular una sèrie de punts que es podran descanviar al final de la jornada en una subhasta de productes tecnològics patrocinats per diverses empreses del sector TIC.