Jump to navigation
Dissabte 18 d'abril, 20:30h
Dissabte 18 d'abril
Diumenge 19 d'abril
Del 16 al 19 d'abril
Dissabte 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril
Diumenge 3 de maig, 11h
Del 20 d'abril al 31 de maig
La ‘Nit del Museus’ és una iniciativa del Consell d’Europa durant la qual diversos museus europeus obren les portes més enllà del seu horari habitual i amb una programació d’activitats especial.
Enguany, en la seva 41a edició, està dedicat al tema Museus hiperconnectats: nous enfocaments, nous públics, reconeixent les connexions que els museus estableixen amb la comunitat, el seu paisatge cultural o el seu entorn natural.
Seguint aquest fil conductor s’ha presentat l’oportunitat de treballar una experiència interdisciplinari entre el CRIP i el Centre d’Estudis Musicals Cal Maristany. En l’edició d’enguany, els professors de l’escola de Música participaran en la ‘Nit del Museus’ amb la organització de tallers musicals. Són tallers adreçats a tota la família on es treballarà amb diversos tipus d’instruments amb l’objectiu de construir un paisatge sonor basat en la fauna que va habitar aquests indrets durant el Miocè, ara fa 12 milions d’anys.
El primer taller s’iniciarà a les 20:15h i el segon a les 21:15 h i la inscripció es formalitzarà en el mateix recinte. Simultàniament, des del CRIP s’oferirà la oportunitat de realitzar gratuïtament una visita comentada a l’exposició “Els Hostalets de Pierola: una finestra al Miocè” que en aquesta edició presentarà especialment les restes fòssils de la Laia (Pliobatescataloniae), descrit a partir de les troballes realitzades al jaciment de Can Mata i publicat el 2015.
Per completar la vetllada els visitants podran gaudir a preus assequibles d’una fideuà i dels postres de la Llar del meus dolços.