Jump to navigation
Divendres 20 de març, 18h
Divendres 20 de març, 19h
Divendres 20 de març, 19:30h
Divendres 20 de març, 20h
Divendres 20 de març, 20:30h
Dies 20 i 21 de març
Dissabte 21 de març, 18:30h
Teatre 'Quanta, quanta guerra...', que parla de la necessitat universal de volar del niu i conèixer món. Meravelloses paraules escrites fa quaranta anys per Mercè Rodoreda, dites per un jove d’avui.
Quan ets jove allà fora hi ha la guerra. I a casa tot és feixuc i fa pudor de resclosit. Allà fora hi ha la llibertat i tot és aire fresc. Adrià Guinart decideix fugir de casa seva per anar a la guerra. La guerra és atracció per allò desconegut, és conèixer món, és descobrir l’amor i el sexe, però també la responsabilitat, l’ambició o la maldat, parcel·les d’un món adult que li provoquen rebuig.
Sou joves o ho heu estat? Segur que teniu present ‘Quanta, quanta guerra’ t’esclata a dins quan, de tot el que hi ha a fora, mig món et crida i l’altre mig el vols deixar enrere.
10€ | 7,5€ socis Comprar entrades aquí (enllaç)
Direcció i espai escènica: Pep Farrés Adaptació: Biel Rossell i Pep Farrés Intèrprets: Biel Rossell i Biel Serena
Web Ajuntament de Capellades