Teatre ‘Yo sobreviví a la EGB’, a càrrec de Jordi Merca

Teatre ‘Yo sobreviví a la EGB’, a càrrec de Jordi Merca, un espectacle que rememora la dècada dels 80 i, en especial, les situacions més rocambolesques que vam viure a l’escola, amb el que farà reviure al públic asistent aquella època amb referències a la televisió i la música que escoltavam llavors.
5€ anticipada | 7€ taquilla
Ajuntament de Seva
Web Ajuntament de Seva
Facebook Ajuntament de Seva