Jump to navigation
Dies 14, 21 i 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre
Diumenge 18 de gener
Cada dissabte, 11:30h
Dies 11, 18 i 25 de gener
L'Associació El món a Igualada ha programat una conversa amb el periodista i escriptor Andreu Claret i Serra, en el seu cicle 'Converses amb...', una manera distesa de conèixer personalitats destacades de diferents àmbits i descobrir el vessant més personal.
Després de viure durant anys a l’Àfrica negra, Panamà i a l’Amèrica Central, a Egipte i als països Àrabs, Andreu Claret ha tornat a Catalunya on segueix exercint de periodista i escriptor. Ens parlarà dels canvis que ha assolit el món en els darrers 50 anys i dels reptes i les oportunitats que aquests canvis suposen per Catalunya.
En l'acte també presentarà el seu segon llibre, ‘Venjança. La dona que buscava la veritat a Alexandria'.
Presentarà l’acte Jaume Rodríguez Enrich, president de l’Associació El món a Igualada, entitat adherida a l’Ateneu Igualadí.
Prèviament a les 18h a l’ABACUS (c/ Sta. Caterina) oferirà una entrevista oberta al públic conduïda per Jordi Cuadras, periodista de Canal Taronja.