Jump to navigation
Del 5 de desembre al 30 de gener
Del 2 al 8 de febrer
Del 19 de novembre al 10 de juny (2026)
"Només 100 metres: podríem mirar enrere i veure tots els quilòmetres recorreguts, la llarga travessa del desert. Només 18 mesos: podríem mirar enrere i veure tots els anys passats, totes les lluites perdudes". Aquesta és la metàfora amb la que Quim Torra, expresident d’Òmnium Cultural, presenta els seu llibre 'Els últims 100 metres' amb el que traça el full de ruta per guanyar la República Catalana.
En el llibre, Torra assenyala que Catalunya té una majoria social independentista i que ens cal mirar endavant. Per culminar el procés diu que s’han de produir totes les condicions d’una tempesta política perfecta -democràtica, pacífica, fidel a les institucions catalanes-, tot i que en realitat els requisits es resumeixen en dos: tot depèn de nosaltres i tindrem només allò que aconseguim guanyar-nos.
Organitza: Òmnium Cultural En acabar l’acte es podran comprar els llibres de l’autor, que oferirà la llibreria Llegim...?