
Concert de Primo Zon y Los Culpables de Todo a Carme
El cantautor anoienc Primo Zon, acompanyat de Los Culpables de Todo, van presentar ahir diumenge el seu darrer treball 'Astronauta', en un concert al Centre Cultural i Recreatiu de Carme.
Primo Zon (Dani Garcia) s'ha acompanyat de Los Culpables de Todo (Cels Burgès, Jordi Solà, Maria Colom, Àlex Almirall i Albert Pons) per enregistrar el seu segon treball 'Astronauta', que ha estat gravat i produït per Quico Tretze (Black Kiss Superstar, Steve Smyth...) al Studio13 d'Igualada.
Us deixem amb un vídeo de l'espectacular inici del concert.
*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.
24/05/2019 - 00:00
En el marc de la iniciativa 'Stop.
15/02/2019 - 00:00
El grup igualadí Marialluïsa ha estrenat el seu primer videoclip 'Fred o calor'. És el primer avançament de l'EP de debut 'Pren-t'ho amb calma', que es publicarà el proper 8 de març, a través del segell Bankrobber.
31/12/2018 - 00:00
Els passats 15 i 16 de desembre va tenir lloc a la Basílica de la Seu de Manresa, l'espectacle 'Lux Mundi: La llum del món', una reinterpretació moderna del miracle de la Llum, que va servir de cloenda de Manresa Capital de la Cultura Catalana 201
02/12/2018 - 00:00
El pastor igualadí Edu Balsells pastura i viu mig any a Querol (Alt Camp) i l'altre a Sant Boi (Baix Llobregat) on amb el Rubén tiren endavant un projecte de manteniment del sotabosc per prevenir incendis forestals.
20/09/2018 - 00:00
El programa 'Sense ficció' de TV3 va emetre, el passat dimarts, el documental 'Kursaal, la força de la gent' dirigit per Èric Motjer.
25/07/2018 - 00:00
El grup martorellenc Mama Patxanga ha presentat el nou videoclip de la cançó 'Persianas', inclosa al seu segon disc '1984'.
04/05/2018 - 00:00
L'artista barcelonina ha creat una de les 10 propostes del 'Womart' a Manresa
- ‹ anterior
- 2 of 7
- següent ›



















