Nens jugant

Xerrada 'Com acompanyar la sexualitat infantil', a càrrec d'Elena Crespi i Asensio, psicòloga i sexòloga especialitzada en teràpia de parella que ens parlarà de la sexualitat i l'afectivitat com un tàndem indispensable.
* Adreçat a famílies i professionals.
* Durant tot el matí, paral·lelament a la xerrada, es realitzaran activitats dirigides a les xiquetes i xiquets que acompanyin a les famílies (amb inscripció prèvia).
De què parlem quan diem sexualitat infantil? Com educar sobre sexualitat a casa? Quan és el moment de parlar-ne en família? Què i com ho hem d'explicar? Com actuar davant les conductes sexuals dels infants i com resoldre les seves preguntes?
Entrada lliure i gratuïta (prèvia inscripció)
A conllogagrup@gmail.com o al telèfon 654 21 39 19 (Judit)
Consell Comarcal de la Terra Alta, SIAD i Conlloga.
Centre Cultural i Recreatiu Sant Isidre.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.