Jump to navigation
Dijous 22 de gener, 18h
Cada dissabte, 11:30h
Dissabte 24 de gener, 18h
Dies 11, 18 i 25 de gener
Diumenge 25 de gener, 11h
Diumenge 22 de feber, 11h
Del 9 al 23 de febrer
Diumenge 29 de març, 11h
La Moleta del Remei (Alcanar) Dies 5 i 6 d'octubre Jornades de portes obertes al poblat ibèric de la Moleta del Remei, i al Centre d'interpretació de la Cultura dels ibers-Casa O'Connor.
Diumenge 6 d'octubre 11:30h | Visita teatralitzada 'Històries al voltant de la llar' al poblat ibèric de la Moleta del Remei, a càrrec de l'empresa especialitzada en el món iber Aur-Art.
El Castellet de Banyoles (Tivissa)Dies 5 i 6 d'octubre Portes obertes i activitats gratuïtes per a totes les edats.
Coll de Moro (Gandesa) Dies 5 i 6 d'octubre Portes obertes i activitats gratuïtes per a totes les edats al poblat fortificat i a la necròpolis, conjunt únic a Catalunya.
Sant Miquel (Vinebre)Dissabte 5 d'octubre 10:00h | Visita guiada a l'establiment ibèric 12:00h | Visita guiada a l'establiment ibèric De 12 a 20h | 3a Fira del Vimblanc 17:00h | Visita guiada a l'establiment ibèric
Diumenge 6 d'octubre 10:00h | Visita guiada a l'establiment ibèric 12:00h | Visita guiada a l'establiment ibèric 17:00h | Visita guiada a l'establiment ibèric 17:00h | Talelr familiar 'Construeix la teva casa ibera' 18:00h | Berenar iber 20:00h | Baixada amb torxes de piles
Activitats gratuïtes
Museu d’Arqueologia de Catalunya i jaciments que integren la Ruta dels Ibers.