Jump to navigation
Dimarts 9 de desembre, 20:30h
Dimecres 10 de desembre, 20:30h
Dijous 11 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 20h
Dissabte 13 de desembre, 20h
Dissabte 13 de desembre
En el marc de Litterarum. 12a Fira d'espectacles literaris, concert xerrada 'Teresa Pàmies, la llengua com a ofici', a càrrec de Big Mama Montse, amb cançons i impressions per recordar l'escriptora i dona comprosa.
Teresa Pàmies: autora fora del comú, d’escriptura meticulosa, que parlava des d’una perspectiva diferent, amb un intens component humà i una visió d’esquerres i feminista. Mentre reflexionava sobre aquelles lectures, Teresa Pàmies va esdevenir un referent per a la Montse, principalment pel seu compromís íntegre amb el seu pensament i ideari, però no només per això, sinó també per ser una escriptora d’excepció.
Tal i com ella mateixa exposava a les seves conferències: “escriure és una qüestió d’ofici”, un ofici que ella va exercir amb mestratge i autoritat.
Entrada gratuïta
Ajuntament de Móra d'Ebre
Web Litterarum. Fira d'espectacles literaris Facebook Litterarum. Fira d'espectacles literaris Web Big Mama Montse