Jump to navigation
Diumenge 3 de maig, 18h
Divendres 8 de maig, 20h
Dissabte 9 d emaig, 18h
Dissabte 9 de maig, 19h
Dissabte 9 de maig
Diumenge 10 de maig
Divendres 15 de maig, 20:30h
Dissabte 16 de maig
En el marc del festival 'Ebre, Música & Patrimoni', espectacle de dansa 'Koiné', a càrrec de les escoles de dansa Esther Roselló i Jas Dansa, basat en un dels patrimonis immaterials més vius de les Terres de l'Ebre, els balls tradicionals.
Als balls tradicionals, s'afegeix el patrimoni artístic en forma d'obres plàstiques visuals que surten dels seus marcs per a ballar. La suma de tots dos elements es van intercalant durant l'espectacle, i ofereixen una posada en escena dinàmica i canviant, com la mar, al voltant de la qual les comunitats humanes han creat unes manifestacions culturals que tenen en la dansa una de les representacions més singulars.
Entrada lliure i gratuïta
Servei d’Atenció als Museus de les Terres de l’Ebre, encapçalat pel Departament de Cultura i el Museu de les Terres de l’Ebre.
Ajuntament de La Ràpita, Escola de Dansa Esther Roselló i Escola Jas Dansa
Web Museu de les Terres de l'Ebre