Jump to navigation
Diumenge 14 de desembre, 18h
Diumengre 14 de desembre, 18h
Dies 13 i 14 de desembre
Del 8 de setembre al 14 de desembre
Dimarts 16 de desembre, 20:30h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dies 19 i 20 de desembre, 20:30h
Diumenge 21 de desembre, 12h
En el marc del festival 'Ebre, Música & Patrimoni', espectacle de dansa teatre 'Justo', a càrrec de Raúl Heredia i Lucía Martínez de la Cia. Toma Pa'ti, basat en fets reals.
La tardor del 1938, un jove sastre vivia en un poblet de la serra de Segura. Justo era el major de cinc germans, i sempre alegre els cantava una cançó. Immers sempre amb els seus llibres, una noia del poble el tornava boig. Ascensión treballava en la floristeria del seu pare, davant de la sastreria. De la nit al dia, la Guerra Civil es va emportar a l’última generació: la Quinta del Biberó. Ell va pujar al camió com si fos una festa, però va ser l’únic del poble que no va tornar.
Entrada lliure i gratuïta
Servei d’Atenció als Museus de les Terres de l’Ebre, encapçalat pel Departament de Cultura i el Museu de les Terres de l’Ebre.
Ajuntament de Vilalba dels Arcs
Web Museu de les Terres de l'Ebre Web Cia. Toma Pa'ti