Jump to navigation
Diumenge 14 de desembre, 18h
Diumengre 14 de desembre, 18h
Dies 13 i 14 de desembre
Del 8 de setembre al 14 de desembre
Dimarts 16 de desembre, 20:30h
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dies 19 i 20 de desembre, 20:30h
En el marc del festival 'Ebre, Música & Patrimoni', espectacle de videodansa 'ANOD', que pretén unir sentiments, vivències i secrets de Ca Don Joan, a càrrec de Marta Arjona i Mei Casabona.
Mostrant les estances de la casa de manera més íntima i recuperant la memòria de la dona que vivia entre les seves parets, l'espai viscut - ara museografiat - i la dansa es fusionen en un sol relat per a donar protagonisme a la dona.
L'adoctrinament a què ha estat sotmesa la dona i el rol al qual se l'ha relegada durant temps, al marge dels nous aires de modernitat inherents a l'ascens de la burgesia, al poder, són l'argument d'aquesta creació artística. Un clam per a trencar estereotips i cercar la igualtat, sense diferència de classes.
Parlem d'aquella dona que treballava a la cuina dia i nit, però també de la dona de casa, presonera i esclava dels pensaments dels homes. Dones que durant segles han lluitat per aconseguir la llibertat, però que en el seu moment eren presoneres de les cordes i les normes imposades per la societat.
Entrada lliure i gratuïta
Servei d’Atenció als Museus de les Terres de l’Ebre, encapçalat pel Departament de Cultura i el Museu de les Terres de l’Ebre.
Ajuntament de Vinebre
Web Museu de les Terres de l'Ebre