Jump to navigation
Del 12 de desembre al 15 de febrer (2926)
Del 27 de setembre al 15 de febrer (2025)
Del 21 de novembre al 15 de febrer
Dilluns 16 de febrer, 18:00h
Del 29 de gener al 16 de febrer
Dimecres 18 de febrer, 18:00h
Dijous 19 de febrer, 19:00h
Del 19 al 22 de febrer
Projecció de la pel·lícula-documental 'Volar', dirigida per Bertha Gaztelumendi, en què nou dones amb un passat marcat per la violència de gènere relaten en primera persona les seves experiències i el seu recorregut vital.
En acabar la sessió, Inma Mata, una de les protagonistes, engegarà un col·loqui-debat per comentar l’obra i aquesta realitat social amb tots els assistents.
Emakunde-Institut Basc de la Dona l’ha promogut i difós en diferents Institucions Públiques del país des de la seva presentació al festival Zinemaldi de Donostia l’any 2017.
En el documental, nou dones comparteixen un cap de setmana en una casa situada en un lloc remot, lluny de la seva vida quotidiana. Aquesta estada en l’entorn rural els dóna l’oportunitat de conversar assossegadament sobre aquells aspectes de les seves vides que han estat condicionats per la violència soferta.
Entrada lliure i gratuïta
Ajuntament de La Torre de l'Espanyol
Web Ajuntament de La Torer de l'Espanyol