Jump to navigation
Dies 9 i 10 de gener, 20h
Diumenge 11 de gener, 18h
Dijous 15 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 21h
Diumenge 18 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Teatre 'Vaselina', una obra de Gabriele di Luca que explica la història d’uns éssers humans derrotats, abatuts, abandonats en un racó del món que primer els va il·lusionar, després se’n va aprofitar i finalment, ridiculitzar tràgicament.
Els Estats Units, juntament amb els països aliats, acaben de bombardejar Mèxic per destruir totes les seves plantacions de droga.
Fil, un noi cínic i desil·lusionat i Charlie, un animalista convençut i defensor dels drets civils cultiven grans quantitats de marihuana al seu pis per intentar donar el gran cop de les seves vides: invertir el funcionament del mercat i exportar-la a Mèxic.
Tot es complica quan, després de quinze anys d’absència, torna a casa el pare de Fil i exmarit de Mina, desvetllant a tots, el seu perillós secret.
15€ amfiteatre | 20€ platea Compra entrades aquí (enllaç)
Autor: Gabriele Di Luca Director: Sergi Belbel Intèrprets: Lluïsa Castell, Joan Negrié, Joan Miquel Reig, Artur Busquets i Karin Barbeta
Ajuntament de Tortosa
Teatres de Tarragona, Teatres de Valls, Teatre Bartrina de Reus, Teatre Àngel Guimerà del Vendrell i Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa.
Web Teatre Auditori Felip Pedrell