Un Casament Reial - Gandesa 2019

Nova edició de la recreació teatralitzada del casament reial entre l'infant Jaume de Catalunya i Aragó, i la princesa Leonor de Castella, el 1319. La història és coneguda com 'La farsa de Gandesa' ja que un cop celebrada la cerimònia a l'església del poble, l'infant va fugir perquè tenia vocació religiosa. La representació durarà dos dies dintre el nucli antic de Gandesa, utilitzant espais com els palaus del Castellà i del Baró, i l'esgésia de l'Assumpció. Enguany, a més, se celebren els 700 anys del casament reial.
Paral·lelament s'obrirà la 6a edició del Mercat de producte de proximitat Km0 al nucli antic i, com a novetat, enguany tindrà lloc la taverna de La Farsa.
Durant tot el cap de setmana:
- Engalanament de places i carrers
- Mercat de proximitat
- Espectacles de carrer
- Exposicions
- Cercaviles
- Tallers
- Visites guiades a llocs històrics de Gandesa
- Demostracions d'artesans i antics oficis
- Representacions teatrals (accés amb tiquet)
- Gran desfilada amb més de 200 personatges
Dissabte i diumenge: de 10 a 14h i de 16 a 20h (Horari del Mercat)
Consulta totes les activitats aquí (properament)
Menys les representacions del diumenge, la resta són activitats gratuïtes.
Ajuntament de Gandesa i La Farsa de Gandesa.
Facebook La Farsa de Gandesa
Web Ajuntament de Gandesa
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.