Jump to navigation
Dissabte 18 d'abril, 18h
Del 22 de febrer al 19 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Dissabte 16 de maig, 12h
Dissabte 13 de juny, 12h
Visita teatral 'Entre pirates i pescadors', un viatge fantàstic pel passat de la mar de l'Ebre, 2000 anys d'història a través dels descendents del gloriós centurió romà Marcus Marcus.
Una proposta adreçada a un públic familiar en l’escenari del Museu de la Mar de l’Ebre, que permet descobrir com la Mar de l’Ebre ha estat nexe d’unió de les diverses cultures mediterrànies, a més del marc d’alguns dels fets més importants de la Història.
> Aquesta visita està pensada per fer gaudir tant a grans com a petits i es tracta d’una proposta d’un contingut pedagògic important.
*Durada: 1h
Dies 20, 21 i 22 d'abril, a les 17:30h
L’actor Jesús Pescador representa diversos personatges, descendents del centurió romà Marcus Marcus, i fa un recorregut a cavall de la ficció i la realitat des de la conquesta romana fins a les darreries del segle XVII. Romans, andalusins, joglars i pirates ens descobreixen una genealogia metafòrica del que és la gran unitat mediterrània. Tots aquests personatges apareixen a les sales del Museu de la Mar de l’Ebre, convocats mitjançant els objectes i testimonis del passat que en ell es conserva.
5€ | Gratuït pels menors de 7 anys
Ajuntament de La Ràpita
Web Turisme La Ràpita Telèfon: 977 744 624