6a Ruta de Tapes - Jesús 2020

Sisena edició de la Ruta de Tapes de Jesús amb dos caps de setmana (del 15 al 16 i del 21 al 23 de febrer - coincidint amb la XXV Fira de l'Oli - ), per degustar les tapes que els bars i establiments del poble hauran preparat per a l'ocasió.
*Establiments: Forn de Carlos Ripollés | Bar Modern | Bar Olímpic | Bar Restaurant La Gela | Bar Restaurant Equitor | Bar Lo Quadro | Restaurant Forquilla i Ganivet.
Del 14 al 16 de febrer: d'11 a 14h i de 18 a 21h
Del 21 al 23 de febrer: d'11 a 13h i de 18 a 20h
Consulta totes les tapes aquí (enllaç PDF)
3€ (amb beguda a escollir)
Associació d'Empresaris de Jesús.
Ajuntament EMD Jesús
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.