Jump to navigation
Del 29 de gener al 4 de març
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 6 de febrer al 15 de març
Del 13 de febrer al 27 de març
Del 5 de febrer al 29 de març
De l'11 de gener al 29 de març
En el marc del cicle de cinema social de l'Ateneu Cooperatiu Terres de l'Ebre, amb l'objectiu de fomentar el debat sobre temes com la violència masclista o el despoblament rural, projecció del documental 'Fabricando mujeres', dirigit per la productora Al Borde Films per al SETEM a partir de l'estudi '¿Consumimos violencia?'. Un estudi que es va autodefinir com un procés col·lectiu d’aprenentatge i de creació de coneixement sobre les violències masclistes i el consum.
Tant l’estudi com el documental analitzen quatre àmbits concrets on es manifesten aquestes violències contra la dona: el de l’alimentació, el dels productes de la llar, el de l’estètica i el de la mobilitat.
Als seus 80 anys, Maite continua recollint els rebuigs de La Fàbrica de Dones per construir els seus invents. Al seu taller, ha creat un espai subversiu des d'on combatre els estereotips del model de dona que s'exporta des de La Fàbrica. Per això compta amb una àmplia xarxa de persones col·laboradores amb les quals comparteix no només les seves inquietuds, sinó també la seva lluita.
Entrada lliure i gratuïta
Ateneu Cooperatiu Terres de l'Ebre
Ajuntament de La Ràpita
Web Fabricando Mujeres Faceebook Ateneu Cooperatiu Terres de l'Ebre