Cobertura

Teatre 'Cobertura' amb Bruno Oro i Clara Segura, - la parella artística de 'Vinagre', la sèrie de TV3 més vista a les xarxes deu anys després de la seva estrena -, una obra que explora, a través de la comèdia, com les noves tecnologies estan afectant a les relacions humanes. Una història hilarant i tendra sobre l’amor, el desamor, l’èxit i el fracàs.
El director de cinema argentí Guillermo Peñalvar ha d’enfrontar-se amb el passat en rebre un homenatge per la cèlebre pel·lícula que el va dur a la fama i a conèixer la seva parella actual, l’actriu Roxana.
Ara, 10 anys més tard d’aquell rodatge, travessen una crisi que només fa que agreujar-se amb l’edat i l’auge de les noves tecnologies. La projecció de la pel·lícula els pot fer recordar allò que els va unir, però una avaria general en el sistema atura l’esdeveniment i fa perillar totes les connexions.
Aconseguirà Roxana recuperar aquesta connexió, o podran viure sense ella?
15€ amfiteatre | 20€ platea (comprar entrada aquí - enllaç)
Una idea de Bruno Oro
Dramatúrgia: Alejo Levis i Bruno Oro
Direcció: Clara Segura
Amb: Bruno Oro i Clara Segura
Ajuntament de Tortosa
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.