Jump to navigation
Del 10 d'abril al 20 de desembre
Del 15 de novembre al 21 de desembre
Del 24 de gener al 31 de desembre
Exposició de llarga durada
A partir del 29 de juliol
Del 6 de desembre al 5 de gener
Del 6 de desembre al 7 de gener
L’any 1961 es va constituir Òmnium Cultural, una entitat nascuda en un període de la nostra història marcat per la censura i la persecució de la cultura catalana. Òmnium Cultural actualment compta amb més de 180.000 socis i continua treballant en la defensa de la llengua i la cultura catalanes, en favor de la cohesió social, i dels drets i les llibertats de la ciutadania com a eix vertebrador de la societat.
Aquest any 2021 l’entitat celebra els seus seixanta anys d’història, i per commemorar aquesta efemèride ha produït l’exposició '60 anys d’Òmnium Cultural', una mostra itinerant pensada per a que pugui ser exposada en localitats de les diferents seus territorials que es reparteixen al llarg de tota la geografia catalana.
La mostra està formada per 7 tòtems que per mitja de fotografies i textos expliquen la història de l’entitat, a més hi haurà un darrer tòtem que presentarà la història de la delegació que Òmnium té a les Terres de l’Ebre i que precisament ara compleix 50 anys.
De dimarts a dissabte: d’11 a 14h i de 17:30 a 19h Diumenges i festius: d’11:30 a 14h. Tancat: tots els dilluns
Dijous 30 de setembre, 18h (a càrrec de la presidenta d'Òmnium Terres de l'Ebre Dolors Róo)
Entrada general: 2€ (més informació aquí - enllaç)
Òmnium Cultural a les Terres de l’Ebre
Ajuntament d’Amposta i Museu de les Terres de l’Ebre
Facebook Òmnium Cultural Terres de l’Ebre Web Òmnium Cultural Web Museu de les Terres de l'Ebre