Jump to navigation
Dissabte 1 d'octubre, 18h
Dissabte 21 de maig
Diumenge 22 de maig
Del 20 al 22 de maig
Dissabte 28 de maig, 11:30h
Diumenge 29 de maig, 18h
Dies 28 i 29 de maig
Espectacle familiar 'Camí a l'escola' a càrrec de la companyia Campi qui Pugui, un espectacle inspirat en el documental 'Sur le chemin de l’école' (2013) de Pascal Plissonsuggerent. Una història de superació i esforç.
Edat recomanada: majors de 5 anys
Tres germanes, un camí i un objectiu: tenir el futur a les seves mans.
L’extraordinària història de tres germanes que s’enfronten diàriament a obstacles i adversitats per arribar a l’escola. Tres nenes que viuen en un país qualsevol, en un lloc llunyà i proper alhora, que no parlen cap idioma concret i els parlen tots a la vegada. Un espectacle suggerent, visual i sense text que s’inspira en la història real d’infants d’arreu del món.
Infants autònoms i capaços, que comparteixen les ganes d’aprendre i de canviar el seu món.
5€ | Gratuït menors de 3 anys Compra les teves entrades aquí (enllaç)
Direcció artística: Rosa díaz de la companyia La Rous Teatro Repartiment: Aitana Giralt, Alícia Buil, Cristina Garcia i Jordi Pedrós Assessor creatiu: Jordi Farrés de la companyia Farres Brothers Composició musical original: Pascal Gaigne Projecció audiovisual, curt d’animació: Diego Caicedo de la companyia Holoqué Enregistrament audiovisual: Videostudi, Arian Botey
Web Campi Qui Pugui Web Ajuntament Tortosa Web Auditori Felip Pedrell