Espectacle 'Sabates Vermelles'

Amb motiu del Dia Mundial de la Poesia (21 de març) i el Dia Mundial del Teatre (27 de març), espectacle de dansa i poesia 'Sabates Vermelles' de la companyia NS danza. L'obra és un espectacle de la creadora Núria Serra basada en els textos del llibre 'Allò que et vaig dir una vegada', editat per AZUR i escrit per la mateixa autora. Una proposta d’espectacle de dansa i teatre-físic escènicament molt elaborada on una parella manifesta les seves sensacions i sentiments, on només amb la dansa i el cos, s'explica una relació que espera tenir un futur possible.
Una proposta originalment contemporània carregada de missatges i de sentiments. Art en essència.
*Espectacle dirigit al públic adult
La veu de la protagonsita acompanya cada moment, el que senten des del racó més profund del seu cor. Amor, passió, odi, enveja, enamorament, tristesa, alegria, dolor... simbiosi entre la veu de la dona narradora i els cossos dels 2 intèrprets.
Entrada lliure i gratuïta
Facebook Ajuntament Móra la Nova
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.