Jump to navigation
De l'1 de desembre al 7 de gener (2026)
Del 29 de novembre al 7 de gener
Del 28 de novembre al 7 de gener
Del 5 de desembre al 10 de gener
Del 8 de desembre al 10 de gener
Del 9 a l'11 de gener
Del 28 de novembre a l'11 de gener
Del 6 de desembre al 13 de gener
El Racó dels Artesans, la Fira Monogràfica de les Fibres Vegetals del Mas de Barberans complirà aquest 2023 vint anys d’història, dos dècades en què ha anat evolucionant fins a consolidar en les últimes edicions un model de fira molt especialitzat i a l’hora accessible a tots els públics.
Un cap de setmana per conèixer com artesans i artesanes vinguts/des de diferents zones geogràfiques treballen fibres vegetals com: el jonc, la canya, l'espart, la pauma, el càrritx, l'olivera, el cànem, el vímet, la bova, el lli i l'esbarzer, entre altres.
La fira constarà d'un total de 35 expositors que aplegaran prop de 45 artesans i artesanes d’arreu de Catalunya i l’Estat, amb una nodrida representació de les Terres de l’Ebre i amb una important presència internacional provinent de Bèlgica, Finlàndia, Suècia o França. A més tindran lloc diverses activitats, demostracions artesanals, tallers de fibres per a infants i adults, visites guiades, concursos, exposicions, activitats musicals i gastronòmiques a l'aire lliure, entre altres.
Consulta totes les activitats aquí (enllaç PDF)
Entrada gratuïta
Ajuntament del Mas de Barberans
Web Museu de la Pauma del Mas de Barberans Facebook Museu de la Pauma del Mas de Barberans