Jump to navigation
Dissabte 31 de gener, 18h
Dissabte 31 de gener
Dissabte 31 de gener, 19h
Dissabte 31 de gener, 20h
Dissabte 31 de gener, 22h
Dissabte 31 de gener, 21h
Diumenge 1 de febrer, 19h
En el marc del 1r Cicle de Concerts de Joventuts Musicals de Tortosa, concert d'improvisació col·laborativa a càrrec de Laura Guarch, inspirada en la seva darrera obra, 'Vulgia', una peça musical composta únicament amb la seva veu i els sons enregistrats per l'artista a les zones humides de Menorca.
L’artista d’Ulldecona col·labora amb músics de diferents instruments i estils en una experiència única i interdisciplinària on se sumen també artistes visuals de diferents punts d’Espanya i d’Europa. Laura Guarch improvisarà amb la seva veu i textures sonores en interacció amb el baterista de Tivenys establert a Madrid, Marc Pinyol, i el duo de visualistes Mute8 format per Albert Roura i Andreu Castells, que respondran en directe a la música amb un espectacle audiovisual.
8€ | 5€ per menors de 12 anys (Compra l'entrada aquí - enllaç)
Laura Guarch: veu i textures sonores Marc Pinyol: bateria i percussió Mute8 ( Albert Roura i Andreu Castell): espectacle visual
Joventuts Musicals de Tortosa
Ajuntament de Tortosa i Diputació de Tarragona
Web Laura Guarch Web Joventuts Musicals de Tortosa Web Teatre Auditori Felip Pedrell