Cicle Estacions d'Hivern, Bot, 2024

En el marc de la primera edició del 'Cicle Estacions' de Bot, al voltant de les arts en viu, el vi, la gastronomia i el món rural, programació d'hivern amb un cap de setmana d'activitats que giraran al voltant dels debats de gènere.
Del paper de les dones: als pobles, al camp i a casa. De quins rols hem tingut i tenim, com han evolucionat i en quin punt es troben ara. Dels reptes que afrontem en temes com la formació, l’ocupació, el poder, l’oci o la conciliació familiar. De les oportunitats que obren el present i el futur. De dones, feminisme i patriarcat a l’entorn rural.
Divendres 1 de març:
19:30h | Cooperativa Agrícola Sant Josep
Prsentació del Cicle Estacions
20:30h | Club Esportiu
Barra de vins i tapes
22:00h | Club Esportiu
Espectacle de dansa i teatre 'Manifest', de Mar Grifoll
(+info)
23:00h | Club Esportiu
Emissió en directe del programa 'Les dones i els dies' de Catalunya Ràdio
Dissabte 2 de març:
09:30h | Antiga estació de Bot
Marxa de la Clotxa
13:30h | Antiga estació de Bot (punt de trobada)
Clotxa als masos de Bot
Durant la tarda | Molins i cellers
Visites i tastos
22:00h | Club Esportiu
Espectacle de dansa i teatre 'Cowards' de la Cia. Angel Duran Performing Arts
23:00h | Club Esportiu
Barra de vins
Diumenge 3 de març:
10:00h | Plaça de l'església (punt de trobada)
Sortida interpretativa: agricultura i cacera
Durant el matí | Molins i cellers
Visites i tastos
> Consulta més detalls de la programació aquí (enllaç)
Segons activitat | Venda d'entrades i packs aquí (enllaç)
Ajuntament de Bot
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.