Jump to navigation
Divendres 20 de febrer, 20h
Dies 21 i 22 de febrer
Divendres 27 de febrer, 20:30h
Divendres 27 de febrer, 21h
Dissabte 28 de febrer, 19h
Dissabte 28 de febrer, 20h
Teatre 'La paella del dijous', una comèdia sobre l'amor en la maduresa i les segones oportunitats. Dramaturga i guionista de moltes obres teatrals i sèries que heu vist els últims anys, Cristina Clemente recrea una situació límit viscuda en el si de la família.
Durada: 75 minuts
La Mercè dina cada dijous amb els seus dos fills, el Guifré i la Lia. I cada dijous els prepara una paella. Avui sembla un dijous qualsevol, un dijous com tants d’altres, però el fet que hagi fet la paella de marisc ja anuncia que serà un dijous especial. Ella els vol comunicar alguna cosa molt important, un fet que li ha canviat la vida. Ells sospiten que en passa una de grossa i potser treuen conclusions precipitadament.
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia: Cristina Clemente Direcció: Muguet Franc Repartiment: Jordi Andújar, Llum Barrera i Núria Cuyàs Disseny d’il·luminació: Xavi Gardés Disseny de so: Damià Duran Coordinació de producció de la trilogia: Montse Farrarons i Clara Cols Producció executiva: Jofre Blesa, Marina Marcos i Sergio Matamala Coordinació artística: Adrià Aubert, Jofre Blesa i Sergio Matamala
Web Ajuntament Tortosa Web Auditori Felip Pedrell