Jornades Gastronòmiques del Llagostí de La Ràpita 2024

Nova edició de les Jornades Gastronòmiques del Llagostí de La Ràpita, amb un mes per degustar les innovadores propostes culinàries, que sense oblidar-se de la cuina tradicional marinera, han estat dissenyades exclusivament per a les jornades a càrrec del Col·lectiu de cuina de la Ràpita.
Menús que inclouran carpaccio de llagostins, carxofa farcida de llagostins, arròs melós de llagostins, llagostins cuits al vapor o llagostí a la sal, entre d'altres.
Restaurants:
Llansola 1921 | Albert Guzmán | Casa Ramon Marinés | Freddy Caliu Familiar | Maria Espai Gastronòmic | Miami Can Pons
Restaurants, preus i menús aquí (enllaç PDF)
Dissabte 2 de novembre: Diada del Llagostí
De 12 a 13:30h | Plaça 1 d'octubre
Entre 42 i 55€
Ajuntament de La Ràpita.
Web Turisme La Ràpita
Facebook Turisme La Ràpita
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.