Jump to navigation
Divendres 27 de març, 18h
Divendres 27 de març, 21h
Dissabte 28 de març, 17:30h
Dissabte 28 de març, 20h
Del 25 al 28 de març
De l'1 al 28 de març
Diumenge 29 d'abril, 19h
Dies 2 i 4 d'abril
Espectacle teatral 'No solo duelen los golpes', que narra la vivència personal de l’actriu, comunicadora i activista feminista Pamela Palenciano en la seva primera relació de festeig. Una relació que es va tornar violenta amb el pas dels sis anys que va durar.
Aquest monòleg unipersonal -amb pinzellades d’autoficcions- ens connecta amb la història universal de les violències masclistes i la construcció d’estereotips que generen la desigualtat que permet exercir la violència sobre una altra persona, a tots els nivells.
A l’obra, Palenciano aborda des de la seva pròpia experiència el mite de l’amor romàntic, la gelosia, el control i la possessió, la violència psicològica, sexual i física, o la pròpia agressivitat a conseqüència de viure amb un maltractador, així com la recuperació i l’establiment d’un altre model d’amor.
5€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Guió original, direcció, interpretació, escenografia i vestuari: Pamela Palenciano
Ajuntament de Tortosa
Instagram Pamela Palenciano Web Teatre Auditori Tortosa Web Museu de Tortosa