Jump to navigation
Dimecres 15 d'abril, 18h
Dijous 16 d'abril, 18:30h
Dijous 16 d'abril, 19h
Dies 17 i 18 d'abril
Mostra permanent
Dissabte 25 d'abril, 17h
Del 20 de febrer al 25 d'abril
Del 5 de març al 25 d'abril
Dins dels actes que el Museu de les Terres de l'Ebre ha programat per commemorar la celebració del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, exposició ‘Amb A d’Astrónoma’, una mostra itinerant de l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona.
L’exposició és la versió catalana de l’exposició ‘Con A de Astrónomas’, dedicada a astrònomes de diferents segles i països, l’aportació a l’Astronomia de les quals ha tingut rellevància mundial. Els 13 plafons que formen l’exposició il·lustren alguns conceptes astronòmics com el de les galàxies, la vida, la mort i la composició gasosa de les estrelles o el sol i els cossos que l’orbiten, així com la contribució que hi van fer les dones astrònomes i la contextualització històrica del treball d’aquestes científiques.
Entre els objectius de la mostra destaquen la voluntat de donar a conèixer el llarg camí cap a la igualtat entre homes i dones en l’àmbit de l’astronomia, i algunes de les contribucions cabdals en la història de l’astronomia, i les dones astrònomes que les van fer, amb esforç i dedicació.
De dimarts a dissabte: d'11:00 a 14:00h i de 17:30 a 20:00h Diumenges i festius: d'11:30 a 14:00h
Museu de les Terres de l'Ebre
Web Museu de les Terres de l'Ebre Facebook Museu de les Terres de l'Ebre