Jump to navigation
Dijous 18 de desembre, 19h
Del 16 de setembre al 18 de desembre
Del 9 d'octubre al 19 de desembre
Del 10 d'abril al 20 de desembre
Del 15 de novembre al 21 de desembre
Del 24 de gener al 31 de desembre
Exposició de llarga durada
Dins dels actes que el Museu de les Terres de l'Ebre ha programat per commemorar la celebració del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, exposició ‘Amb A d’Astrónoma’, una mostra itinerant de l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona.
L’exposició és la versió catalana de l’exposició ‘Con A de Astrónomas’, dedicada a astrònomes de diferents segles i països, l’aportació a l’Astronomia de les quals ha tingut rellevància mundial. Els 13 plafons que formen l’exposició il·lustren alguns conceptes astronòmics com el de les galàxies, la vida, la mort i la composició gasosa de les estrelles o el sol i els cossos que l’orbiten, així com la contribució que hi van fer les dones astrònomes i la contextualització històrica del treball d’aquestes científiques.
Entre els objectius de la mostra destaquen la voluntat de donar a conèixer el llarg camí cap a la igualtat entre homes i dones en l’àmbit de l’astronomia, i algunes de les contribucions cabdals en la història de l’astronomia, i les dones astrònomes que les van fer, amb esforç i dedicació.
De dimarts a dissabte: d'11:00 a 14:00h i de 17:30 a 20:00h Diumenges i festius: d'11:30 a 14:00h
Museu de les Terres de l'Ebre
Web Museu de les Terres de l'Ebre Facebook Museu de les Terres de l'Ebre