Jump to navigation
Diumenge 8 de febrer, 12h
Dies 7 i 8 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 18h
Diumenge 8 de febrer, 19h
Del 16 de gener a l'11 de febrer
Divendres 13 de febrer, 20:30h
Divendres 20 de febrer, 20h
El projecte Nilak és un espai escènic itinerant que apropa les arts escèniques contemporànies a aquelles comarques catalanes que estan a l’oblit. Tot i que la cultura és un dret, una de cada quatre comarques catalanes no té cap teatre i, Nilak aposta per descentralitzar les arts escèniques dels grans nuclis urbans i convertir els pobles de l’àmbit rural en l’epicentre de les arts escèniques en viu.
La proposta es du a terme amb una carpa mòbil que té les condicions tècniques necessàries per desenvolupar espectacles, tallers, exposicions i creacions durant una estada de 15 dies a cada població. Aquestes activitats es treballen juntament amb els habitants locals per generar una immersió al territori i establir-ne el diàleg i la cocreació, en especial amb les escoles.
> Consulta tots els detalls de la programació aquí (enllaç PDF)
10€ general | 5€ de 3 a 25 anys/jubilats/aturats
Per a les activitats gratuïtes i pels tallers caldrà reservar prèviament entrada (aforaments són limitats) al mail activitats@nilak.cat
Nilak i Ajuntament d'Horta de Sant Joan
Web Nilak Instagram Nilak