XXX Fira de la Terrissa de La Galera, 2025,

30a edició d'Argila, la Fira de la Terrissa de La Galera, un dels punts de trobada de referència de terrissers i ceramistes d’arreu de Catalunya, l’Estat Espanyol, Portugal, el Marroc, Hongria i França.
Hi haurà un espai dedicat a una comunitat autònoma on poder conèixer de primera mà les tècniques i característiques de la ceràmica d’aquesta comunitat així com una mica més de la seva cultura i tradicions.
Durant els dies de la Fira, hi haurà tot uns seguit activitats: tallers amb fang per al públic infantil i per a adults, demostració al torn tradicional de terrisser, cuita en directe de peces, xerrada sobre la terrissa de la Galera i Miravet, concert amb instruments de terrissa, exposicions al Museu Terracota, mostra i tast gastronòmic amb cuina de fang, etc.
De 10:00 a 14:00h i de 16:00 a 21:30h
Properament
Entrada lliure i gratuïta
Ajuntament de La Galera
Instagram Fira de la Terrissa
Facebook Fira de la Terrissa
Web Ajuntament de La Galera
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.