Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre
Dies 19 i 20 de desembre
Del 3 al 20 de desembre
Del 5 al 21 de desembre
Del 13 al 21 de desembre
Diumenge 21 de desembre
Del 19 al 21 de desembre
Commemoració de la Diada Nacional de Catalunya a Móra d'Ebre, amb un cap de setmana d'actes dedicats:
PROGRAMA:
Divendres 11 de setembre 11:00h | Ajuntament: Concentració de les autoritats i entitats. Tot seguit, desfilada fins al Club Nàutic, amb la presència de les Pubilles i els Hereus 2015.
11:30h | Estela per la Llibertat: Ofrena foral i lectura del manifest unitari de l'11 de Setembre de 2015. Amb l'actuació del Cor L'Aubadera.
Dissabte 12 de setembre 22:00h | Plaça de Dalt: Espectacle d'havaneres, amb el grup Alta Mar.
Diumenge 13 de setembre 19:00h | Pub Sota de Copes: Xerrada 'Els Castellvell i els Entença, Nobles Nissagues a l'Ebre, Barons i senyors de la Móra reconquerida', a càrrec de Vicens Ayan Grau, historiador i guia oficial de turisme a Catalunya, empresa Tavitur- Guies Culturals Guiades.