Exposició Camàlics


Del 6 de març al 30 de maig
Cap de setmana dedicat a un dels oficis més durs i importants del segle XX a Amposta i altres ciutats del Delta: els camàlics.
PROGRAMA:
Divendres, 19h
Inauguració de l’exposició temporal 'Força i pes. Els camàlics de l’arròs d’Amposta', on es mostren textos, objectes i fotografies que expliquen l'ofici i quina importància tingué per al desenvolupament econòmic del Delta.
Seguidament, conferència 'Força i pes. Transcendència i conseqüències del treball dels camàlics de l’arròs d’Amposta', a càrrec de la conservadora del Museu Mª Carme Queralt, que mostrarà a través d’ imatges la duresa d’un ofici sense el qual hauria estat impossible la distribució de l’arròs als consumidors i l’exportació.
Diumenge, 11h
Acte d’homenatge als camàlics d’Amposta, on es farà entrega als antics camàlics, o bé als familiars del que ja no són presents, d’un obsequi.
--
Més informació:
www.museuterresebre.cat