Cursa de l'Airosa

Segona edició de la Cursa de muntanya l'Airosa, amb un recorregut circular i sense grans dificutats tècniques de 18 quilòmetres i 1300 metres de desnivell, per zona de muntanya mitja dins el Parc Natural dels Ports, sent el Castell de l'Airosa el punt més alt del trajecte.
Amb l'esperit de fomentar l'esport entre els més petits, també tindran lloc diverses Curses Infantils. Hi haurà premis i berenar a l'acabar.
Inscripcions fins a l'11 d'agost (enllaç)
Més informació:
www.cursadelairosa.tk
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.