Jump to navigation
Dissabte 9 de maig, 18h
Dies 8 i 9 de maig
Dissabte 9 de maig, 19h
Diumenge 10 de maig, 12h
Diumenge 10 de maig
Divendres 15 de maig, 20:30h
Dissabte 16 de maig
De l'1 al 17 de maig
En el marc del XIIè Cicle de Teatre de La Ràpita, representació teatral de l'obra 'La Butaca', de Joan Valentí i Robert Gobern, a càrrec de la companyia T-Atraco Teatre. L'espectacle més 'catxondo' sobre la Independència de Catalunya.
Sinopsi: 'La Butaca' explica la història d’un mosso d’esquadra d’orígen gallec que, el dia que el President de Catalunya es disposa a signar la declaració unilateral d’independència, viatja en el temps fins al 1714 i posa els seus coneixements i la seva Walther 9mm al servei de Rafael Casanova... Ara bé, quan torni, tot serà igual?
A 'La Butaca', Robert Gobern i Joan Valentí donen vida a 9 personatges: el Mosso d’esquadra, Rafael Casanova, Carlos II, el cardenal Portocarrero, un adroguer del 1700 i la seva esposa, l’actual conservador del Museu d’Història de Barcelona, una persona del servei de protocol de la Generalitat i un independentista recalcitrant.
Preu entrada: 5€
Més informació: t-atracoteatre.cat
*Organitza: Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de La Ràpita.