Parc de Nadal - Móra d'Ebre 2015

31a edició del Parc de Nadal de Móra d'Ebre, un certamen adreçat als xiquets i xiquetes de 2 a 14 anys, amb 32 monitors per atendre els visitants, les atraccions, els tallers i les activitats previstes.
Enguany compta amb sis grans inflables, un futbolí, una zona de jocs d'ordinador, llit elàstic, una àrea reservada als infants més petits, bar i tallers de maquillatge, de reciclatge i pintura, de decoració, de manicura i tatuatges, de guarniments de Nadal, de màscares, de cuina i experimentació, i de pasta de sal. A banda d'això, cada dia hi haurà activitats complementàries, com ara el cagatió, un concurs de dibuix, una festa amb crispetes, la festa dels Sants Innocents, un taller de teatre amb projeccions, la festa d'acomiadament de l'any i un espectacle de cloenda.
Horaris:
Dies 24, 27, 28, 29 i 30 de desembre, i 2, 3 i 4 de gener
De 16 a 20h
Preu entrada: 3€
(Possibilitat d'adquirir un abonament, l'entrada per a germans o l'entrada de 19 a 20h, amb preus reduïts)
*Organitza: Ajuntament de Móra d'Ebre i Esplai Treu Banya
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.