Jump to navigation
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Del 21 de novembre al 15 de febrer
Del 29 de gener al 16 de febrer
Dimecres 18 de febrer, 18:00h
Dijous 19 de febrer, 19:00h
Del 17 de gener al 22 de febrer
Visita guiada a l'exposició 'Cauty said to Franco: What time is love?', un projecte de Sant Andreu Contemporani, nascut arrel del Premi Miquel Casablancas, que parteix de l'experiència de cinc artistes residents a Barcelona, nascuts anys després de la mort de Franco, que són convidats a participar en una exposició col·lectiva al voltant de la memòria històrica i el franquisme.
La visita guiada anirà a càrrec de Vicent Fibla, director de Lo Pati i comissari de l’exposició, i hi participaran també membres d’aquesta comissió.
*Organitzat en col·laboració amb Sala Art Jove i Sant Andreu Contemporani, hi ha un servei d’autocar Barcelona – Amposta – Barcelona, que inclou la visita al monument de Tortosa. Podeu fer reserva de places a: artjove.dasc@gencat.cat i sac@santandreucontemporani.org
Més informació: www.lopati.cat
Article relacionat Surtdecasa: Cinc artistes reflexionen sobre el monument franquista de Tortosa en una exposició