
Un bus connectarà els festivals de les Terres de l'Ebre
Per això, la marca Festivals Terres de l’Ebre ha impulsat un pla pilot pioner a Catalunya per millorar la mobilitat en aquests esdeveniments. Durant aquest 2025, l’entitat coordinarà un servei d’autobús intercomarcal per facilitar els desplaçament amb l’objectiu, segons la directora Xènia Gaya, d'ampliar els públics territorials i, a la vegada, reduir la petjada de carboni. L'eina de reserva desenvolupada per Surtdecasa permet comprar els tiquets dels diferents festivals al preu de 5 euros (més despeses), i s'estrenarà el proper 17 de maig amb el Festival Ebrelumen, dirigit per Albert Pujol.
La marca Festivals de Terres de l’Ebre és una acció de Col·lectiu Cultura, empresa de les Indústries Culturals que treballa per visibilitzar i dignificar els professionals de la cultura en territoris no metropolitans. Col·lectiu Cultura contribueix al desenvolupament comunitari local, territorial i global a través de la promoció i la professionalització de l’art, la cultura i la creativitat. Posen el focus en la pràctica de la cultura com a dret i en la manera com el desenvolupament de projectes de creació genera un reconeixement sobre persones i col·lectius per part de la comunitat artística i el públic. Terres de l’Ebre és un territori que aplega 4 comarques, 175 000 habitants i una superfície de 3.200 km2, un territori geogràficament dispers amb unes característiques paisatgístiques, econòmiques i polítiques molt diverses.
Més informació:
Web Festivals Terres de l'Ebre
Web La Botiga de Surtdecasa (venda de tiquets)
Web Col·lectiu Cultura
També et pot interessar
- Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris