11/04/2016
Audiovisual
Un dels fotogrames del videoclip

Les cinc anècdotes més curioses de l'últim videoclip de Pepet i Marieta

Tots els integrants del grup van volar novembre passat fins a Londres per tocar al Festival Movimientos, un cicle celebrat a la mítica sala Hootannany Brixton. Després d'una gran festa, el conjunt d'Ulldecona va aprofitar la seva estada a la capital britànica per enregistrar el videoclip del tema 'Súper guai'. Josep Bordes "Pepet", el cantant del grup, ens explica, en exclusiva, cinc de les anècdotes més curioses d'aquell viatge.

1. La meitat de la tribu es queda a terra!
"La sortida va ser una mica trista", diu Pepet. Resulta que els integrants del grup es van trobar a l'aeroport del Prat de Barcelona i, de sobte, van sorgir problemes. "No anàvem només nosaltres, sinó també algunes acompanyants", relata. "No es toca a Londres cada dia!". "Jo anava amb la meua dona i la meua xiqueta i el cas és que amb l'Abril hem anat moltes vegades a Mallorca i només ens demanaven el Llibre de Família", assegura. En aquest cas, les coses van anar d'una altra manera. "Quan vam arribar al mostrador per recollir els bitllets, ens van dir que l'Abril no podia volar sense DNI i que el Llibre de Família no servia. Total, que la meva dona i l'Abril van haver de quedar-se a Barcelona i no van poder venir". El que no sabíem és que les aventures només acabaven de començar!

2. Dormir en un soterrani
Moltes vegades, els conjunts no dormen en habitacions d'hotels luxosos, ni tenen una banyera amb llet de burra preparada per quan acabin el concert. "Quan vam arribar vam saber que la primera nit la passaríem al soterrani de la sala on tocàvem. La vam batejar com la lleonera, ja que era un espai molt petit amb matalassos al terra", explica. "Estava clar que havíem de ser els últims en anar a dormir, ja que la música se sentia moltíssim. Així que vam anar a dormir amb les bufetes ben plenes", diu. "Durant la nit més d'un va voler anar al lavabo i per arribar-hi calia anar a un alberg que hi havia just dalt de la sala i passar per dues portes tancades que s'obrien marcant un codi. Més d'un es va cagar amb les portetes dels collons", assegura.

3. Vestits d'animadores pels carrers de Londres
Us imagineu els nois del grup vestits d'animadores pels carrers de la City? Bé, com heu vist, s'ho van passar molt bé, i no només ells, sinó tots els espontanis que van creuar-se al seu pas. "La gent ens aturava pel carrer pa fer-se fotos amb nosaltres", explica. "El millor va ser quan ens vam trobar un grup de noies que anaven a una festa de disfresses vestides de monges i una d'elles estava embarassada", assegura. Unes imatges que no van dubtar que es convertirien en unes de les més apreciades del videoclip!

4. Avís de bomba!
Resulta que aquest cap de setmana de novembre va coincidir amb els atemptats de París. "Tots ens vam quedar el cap de setmana a Londres, excepte Carlos -el saxofonista- que volia tornar el dissabte a Barcelona perquè tenia un bolo allà", explica. Havia de sortir de l'aeroport londinenc de Gatwick però resulta que allà també hi va haver un avís de bomba i van cancel·lar el seu vol. "El tio portava la pasta justa i va tenir problemes amb la seua targeta de crèdit", explica Pepet. "Total que es va trobar a l'aeroport sense un duro i sense vol. Per sort, finalment, la companyia aèria li va posar una habitació d'hotel i va dormir com un rei". Paradoxes de la vida, va acabar agafant el mateix vol que la resta dels integrants del grup, l'endemà, per tornar a Barcelona.

5. On estan les meves claus?
Però això no és l'únic que li va passar al saxofonista del grup. Resulta que va perdre les claus del cotxe que tenia aparcat a l'aeroport de Barcelona i el diumenge va trucar a la seua parella per demanar-li que pugés a Barcelona amb les claus de recanvi per si no no podia engegar. La seua nòvia va venir a l'aeroport amb les claus de recanvi i quan van anar a agafar el cotxe, a que no sabeu què hi havia? Les claus posades al pany del maleter!

Benvinguts al racó de curiositats audioviduals ebrenques! En aquest espai pretenem penjar totes aquelles peces audiovisuals relacionades amb la cultura ebrenca que ens semblin dignes de compartir. Videoclips de grups, documentals, anuncis, notícies curioses.. El requisit: que tinguin a veure amb les Terres de l'Ebre!

21/11/2022
Els videoclips de l'Èric Vinaixa mai ens deixen indiferents. Vinculats al context i amb una bona dosi de seducció. I és que Vinaixa és un artista amb totes les seves lletres. Cantant, músic, compositor, productor i fill de Miravet.
02/09/2021
Acaba de sortir del forn, el nou videoclip de Laura Guarch titulat 'Círculo lunar', un avançament del disc 'Kreödylia' que sortirà el 23 de setembre. 'Círculo lunar' és una adoració ritual de la naturalesa i la feminitat, que tenen en comú el pode
30/04/2021
Fa uns quants dies que corre per les xarxes socials un misteriós vídeo en què es veuen uns estranys éssers apareguts a Deltebre. Tot sembla ser una campanya de l'empresa Babyclon, dedicada a la fabricació de ninots de silicona mèdica de platí.
23/12/2020
La Fatarella ha engegat una campanya per fer visibles les cares i les tradicions que s'amaguen darrere dels productors locals.
19/11/2020
Pepet i Marieta llança 'La vacuna', el primer dels senzills que anirà publicant esglaonadament al llarg del pròxim 2021 i que acabaran donant forma al seu nou disc.
13/11/2020
Èric Vinaixa passeja per Miravet, el seu poble, recorrent els paisatges de la seva infantesa, mentre va saludant els veïns del seu municipi natal.
28/01/2020
Una desena d'artistes de les Terres de l'Ebre, entre els quals es troben Èric Vinaixa, Ignasi Blanch o Joan Rovira, han participat en la campanya #Projecteemma, un vídeo que vol ajudar en la recerca pel que fa al càncer de mama. Per al desenvolupa