Família
,
2021

Espectacle familiar 'Contes del món amb les Germanes Baldufa'

En el marc de la nova edició del cicle de teatre d’alçada, Campelles Emociona, espectacle familiar 'Contes del Món amb les Germanes Baldufa' a càrrec de la companyia Tanaka Teatre, on dos personatges narren diferents històries, que alhora introdueixen titelles i màscares. Tot això és acompanyat per música, cançons, colors, olors...que transportaran els nens i nenes, i també a les persones adultes, als diferents països, escenaris de les narracions.

*Edats recomanades: de 3 a 10 anys
*Durada: 45 minuts

Sinopsi: 

Les germanes Baldufa viatgen en un tren mític de llarg recorregut: el Transsiberià. Com que no estan gaire acostumades a les baixes temperatures de l'estepa russa s’expliquen contes per fer passar el fred. Amb els souvenirs que porten a les seves maletes, i amb música, colors, olors, cançons i moltes sorpreses, recorden tres històries tradicionals que han viscut en diferents racons del planeta. 

Amb molt d’humor i la participació de petits i grans esbrinaran el missatge que s’amaga darrere cada conte fins arribar a la seva destinació. Teatre i titelles per viure una aventura trepidant sobre els rails de la fantasia

Preu: 

 

6€ anticipada | 8€ taquilla
Comprar entrada a l'Ajuntament de Campelles i l'Oficina de Turisme de Ribes de Freser.

Fitxa tècnica: 

Idea i guió: Ariadna Matas i Elsa Lluch
Actrius i titellaires: Elsa Lluch i Ariadna Matas
Escenografia i utilleria: Blanca Gimeno, Àngels Castany i Tanaka Teatre
Vesturari: Núria G. Carbonell
Titelles: Tanaka Teatre i Carles Codina 'Litus'
Màscares Africanes: Estel Ferrer i Tanaka Teatre

Organitza: 

Ajuntament de Campelles

Més informació: