Mostra de Pessebres Populars a la Torre Mossèn Tor, Campdevànol, 2024

4a edició de la Mostra de Pessebres Populars a la Torre Mossèn Tor, combinant tradició i art nadalenc en un entorn emblemàtic. Aquesta mostra destaca per l'exposició de fragments de pessebres creats per artistes i entitats d'arreu de Catalunya, així com per una col·lecció de més de 150 caganers d'Albert Blanch i Carme Font.
Ademès, coincidint amb el centenari de la Torre Mossèn Tor, enguany també inclou un pessebre, com a representació local, de més de 70 anys d'història i la mostra dels pessebre portats a la muntanya de Costa Pubilla, des del 1963.
D'11 a 13h i de 17 a 20h
Dissabte 30 de novembre, a les 12h
5€ general | Gratuït menors de 14 anys
Ajuntament de Campdevànol
Web Ajuntament de Campdevànol
Facebook Ajuntament de Campdevànol
Instagram Ajuntament de Campdevànol
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.