Jump to navigation
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Dissabte 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre
Dies 19 i 20 de desembre, 20:30h
Diumenge 21 de desembre, 12h
Del 16 de febrer al 21 de desembre
En el marc de Litterarum, espectacle 'El nus la flor', un recull de poemes inèdits d’Enric Casasses i un cicle original de 43 peces musicals entorn d’aquest recull.
El jove pianista i compositor Daniel Ariño pren una selecció del poemari i els musica de dues maneres diferents: l’una per a veu parlada i piano, i l’altra per a veu cantada (a càrrec de Maria Mauri) i piano. La combinació alternada de les dues configura aquest cicle que s’encadena de manera orgànica i diàfana.
'El nus la flor' és així una aposta per crear un gran cicle de cançó i recitat en català en el qual s’integri una miríada de tendències estètiques: des de l’impressionisme, el modernisme i l’espectralisme fins al jazz, el flamenco o el cabaret. La poesia de l’Enric, juganera i calidoscòpica, rica de formes i estils, portava ja la música a dintre. El cicle, ambientat majoritàriament a Barcelona, transita entre un to íntim, reflexiu, humorístic i passional.
Entrada gratuïta.
Web Litterarum