Jump to navigation
Dijous 15 de gener, 20:30h
Dijous 15 de gener, 22h
Dissabte 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20:30h
Dissabte 17 de gener, 21h
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 de gener, 21h
Tarda de teatre amateur amb la representació de l'obra 'Diner molt negre', una comèdia plena d'embolics, a càrrec del grup de teatre Terra Baixa d'Amposta i Tempo Teatre de Sant Jaume d'Enveja.
*Espectacle recomanat per a tots els públics.
Què faríeu si trobéssiu una cartera amb 7 milions d'euros, tot en bitllets usats i sense cap nom ni cap pista que fes saber de qui són? L'agafaríeu? La portaríeu a la policia? Fugiríeu del país? 'Diner molt negre' és una comèdia apta per a tots els públics, on un pobre treballador d'un banc, que l'únic que sap fer és actualitzar llibretes, es trobarà amb policies, investigadors, taxistes i molts mals entesos!
6€ (comprar entrada aquí)
Direcció: Abel Callau. Repartiment: Eva Talarn, Alfons Fumadó, Alberto Talarn, Abel Callau, Sandra Masdeu, Jordi Casanova, Àngel Miñana, Jordi Ruiz. Equip Tècnic: Fernando Pardo, Alicia Rosa, Marc Vidal, Paco Roca.
Ajuntament d'Amposta.
Web Ajuntament d'Amposta Facebook Terra Baixa d'Amposta